D.U.K.
Apie Ellips.lt
Ellips.lt – tai interneto svetaine, kurioje gali įsigyti produktų plaukams.
Manome, kad visi – esame nuostabūs iš prigimties. O plaukams per visą istoriją buvo teikiamas reikšmingas vaidmuo: jie siejami su jaunatviškumu ir grožiu moterims, vyriškumu vyrams, tad pavargę, nusilpę, lūžinėjantys plaukai gali ne tik kalbėti apie organizmo pavargimą ar ligą, bet taip pat nervinti dėl priežiūros ar išvaizdos.
Mums patiems plaukų sveikatos ir grožio tema yra įdomi ir svarbi. Esame sukaupę nemažai žinių ir mielai dalinamės jomis su jumis.
Būtinai mums parašykite, kaip jums sekasi naudoti ellips.lt produktus.
Kaip pirkti šioje parduotuvėje?
1. Išsirinkite tinkančią prekę;
2. Pasirinkite prekės talpą;
3. Paspauskite mygtuką „Į krepšelį“. Pamatysite žinutę, kad prekė įdėta į krepšelį;
4. Peržiūrėkite krepšelį. Jeigu jame jau yra viskas, ko reikia, pasirinkite būdą, kuriuo jums prekes pristatysime;
5. Pasirinkus, spauskite mygtuką „Tęsti atsiskaitymą“;
6. Užsiregistruokite suvesdami savo duomenis;
7. Patvirtinkite užsakymą spausdami mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Pasirinkite mokėjimo būdą. Sumokėkite tuo būdu.
Viskas – palaukite šiek tiek ir prekes mes atsiųsime!
Ar galiu keisti arba atšaukti savo užsakymą?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti arba atšaukti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per „PayPal“ arba „TransferGo“, tačiau apmokėjimo dar neatlikote. Norėdami atšaukti užsakymą, jeigu pasirinkote kitą mokėjimo būdą, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@ellips.lt
Kam reikia turėti paskyrą ellips.lt parduotuvėje?
Paskyrą turėti yra ne tik patogu, bet ir sutaupo laiką. Pavyzdžiui, turėdami paskyrą galite išsaugoti pristatymo adresą ir sąskaitos-faktūros duomenis. Tokiu atveju, kito apsipirkimo metu jums nebereikės dar kartą vesti visos informacijos. Be to, paskyroje galite matyti savo užsakymų istoriją. Norėtumėt susikurti paskyrą?
Ar galiu apsipirkti be asmeninės paskyros?
Taip, galite. Norėdami pirkti be registracijos, tiesiog užpildykite pirkimui skirtus duomenis. Gal visgi verta turėti paskyrą ir kitą kartą sutaupyti šiek tiek laiko? Prisijunkite, jeigu apsisprendėte: https://ellips.lt/paskyra/
Kiek pakuočių daugiausiai galiu nusipirkti tos pačios prekės?
Elektroninėje parduotuvėje www.ellips.lt įsigijamų prekių kiekis negali viršyti daugiau negu 10 vnt. tos pačios prekės. Jeigu jūs norite pirkti daugiau – susisiekite info@ellips.lt
Ką daryti, jeigu nėra mano trokštamos prekės?
Jeigu prekės šiuo metu nėra, įveskite savo el. pašto adresą, kurio laukelį rasite šalia dominančios prekės. Kai tik prekę turėsime, atsiųsime jums el. laišką!
Ką daryti, jeigu paskyroje nurodyti neteisingi duomenys?
Jeigu paskyroje yra klaidų arba duomenys pasikeitė ir jūs negalite jų pakeisti, kreipkitės į pagalba@ellips.lt. Mes labai rimtai žiūrime į asmens duomenų saugumą, todėl tokius atvejus vertiname kiekvieną atskirai.
Kaip užtikrinama Ellips tepamų vitaminų plaukams kokybė?
Visi Ellips produktai yra sertifikuoti tarptautiniu Halal kokybės užtikrinimo standartu. Savo sudėtyje produktai neturi alkoholio, nėra bandoma su gyvūnai, produkcija yra vegetariška ir veganiška (išskyrus Hair Vitality, kuriuose yra medaus), o ją gaminant nenaudojama genetiškai modifikuotų organizamų (GMO). Gyvūninės medžiagos, kurių dažnai reikia gaminiui „surišti“, Ellips produktuose yra pakeičiamos augalinės kilmės ingredientais. Produktuose nėra šiurkščių konservantų, nėra parabenų. Produkcijos gamintojas išsiskiria itin pažangiomis gamybos technologijomis, aukštu produktų kokybės lygiu ir sveikatą tausojančia sudėtimi (GMP, HALAL, SAP, ISO:22716, ISO:22001, ISO/IEC:27001, ISO:14001, ISO:9001).
Ar Ellips tepami vitaminai plaukams yra saugūs naudoti nėščiosioms ir/ar žindančioms moterims? Ar saugūs naudoti vaikams?
Nors produktai nėra specialiai skirti naudoti nėščiosioms ar vaikams, tačiau pagal kosmetikos reglamentą nei vienas produktas nėra draudžiamas naudoti nėščiosioms bei vaikams.
Kaip naudoti Ellips vitaminus?
Kapsulės turinį išpilkite ir paskleiskite ant delno. Švelniai ištepkite išplautus, tačiau vis dar drėgnus plaukus per visą jų ilgį. Plaukų šaknų tepti nereikia. Leiskite plaukams natūraliai pradžiūti apie 10 minučių. Po to džiovinkite kaip įprastai.
Ar tepami Ellips vitaminai neriebaluoja plaukų?
97 proc. mūsų klientų teigia, kad ellips vitaminai neriebaluoja ir neapsunkina plaukų.
Ar Ellips tepamus vitaminus plaukams reikia nuskalauti vandeniu?
Ne, nereikia. Plačiau kaip naudoti: https://ellips.lt/kaip-naudoti-ellips/
Ar Ellips tepami vitaminai plaukams yra geriau įsisavinami nei geriami vitaminai?
Ellips tepami vitaminai plaukams nėra pakaitalas geriamiems vitaminams. Tai išorinio naudojimo produktas tikslingai pritaikytas tik jūsų plaukams pagal individualų plaukų tipą, suteikia išties greitą pageidaujamą efektą dėl kruopščiai subalansuotų plaukų būklę atkuriančių sertifikuotų ingredientų.
Kada naudojant Ellips tepamus vitaminus plaukams rezultatai tampa pastebimi?
Iš jūsų atsiliepimų žinome, kad dažniausiai pirmasis teigiamas efektas matomas jau po pirmosios kapsulės. Tačiau tam, kad galėtumėte visapusiškai įvertinti plaukų būklę, rekomenduojame juos naudoti po kiekvieno plaukų plovimo ~2-3 mėn.
Ar galima Ellips tepamus vitaminus plaukams naudoti skirtingų rūšių, t.y. vienus vieną dieną, kitus kitą?
Taip, tikrai galima, tačiau svarbu, kad po vieno plovimo naudotumėte tik vienos rūšies produktą. Pvz. Hair Vitality, kai jaučiate, kad plaukas tampa šiurkštus, trapesnis, suintensyvėja plaukų slinkimas. Tuo tarpu Hair Treatment/ Hair Repear, kai plaukams tenka intensyvesnis dažymo krūvis, karščio prietaisų naudojimas ir pan. Gyvenimo ritmas kartais būna nepastovus, kinta, todėl skirtingų tepamų vitaminų naudojimas po kiekvieno plovimo yra logiškas. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad siekiant maksimalaus rezultato konkrečiu tikslu, pvz. plaukų galiukų skilinėjimo problema, reikėtų ~2 mėn. naudoti tą patį produktą.
Ar galima Ellips tepamus vitaminus plaukams naudoti kartu su plaukų aliejumi?
Galima, tačiau dažnai mūsų klientai pastebi, kad naudojant Ellips tepamus vitaminus plaukams nebėra poreikio naudoti plaukų aliejaus.
Kuo Ellips tepami vitaminai skiriasi nuo įprasto aliejaus plaukams?
Ellips tepami vitaminai plaukams nuo įprasto aliejaus plaukams pirmiausia skiriasi savo sudėtimi, lengva kosistencija, o svarbiausia neriebaluoja ir neapsunkina plaukų. Jūsų patogumui Ellips specialiai suskirstyti taip, kad būtų patogu naudoti neperdozuojant – viena kapsulė vienam kartui.
Ar Ellips sudėtyje yra pagrindinių maisto alergenų?
Ellips formulėje nėra tokių maisto alergenų kaip kiaušiniai, vėžiagyvių kiautai, lazdyno riešutai. Tačiau visuose Ellips tepamuose vitaminuose plaukams yra sojos, todėl sojai alergiški žmonės turėtų vengti šių produktų.
Ellips Hair Vitality sudėtyje yra medaus, ELLIPS Milkshake nenuplaunamame kondicionieriuje plaukams yra pieno ir kviečių baltymų, todėl šiems ingredientams alergiški žmonės taip pat turėtų vengti šių produkto dėl galimų alergijų.
Jeigu pastebėjote bet kokių alerginių reakcijų ir/arba šalutinių poveikių, nutraukite Ellips vartojimą ir dėl tolimesnių nurodymų, kreipkitės į gydytoją arba sveikatos priežiūros specialistą.
Ar Ellips produktuose yra glitimo (gliuteno)?
Visuose Ellips produktuose nėra ingredientų iš grūdinių produktų, todėl juose nėra ir glitimo.
Išskyrus Ellips Milkshake nenuplaunamą kondicionierių, kuriame yra kviečių baltymų.
Kaip naudoti Ellips kaukę plaukams?
Ellips plaukų kaukės nedidelį kiekį tolygiai paskirstykite ant išplautų, bet vis dar drėgnų plaukų per visą jų ilgį, švelniai įtrinkite. Laikykite 1-2 minutes ir išskalaukite. Rekomenduojama naudoti 1 kartą į savaitę.
Kaip naudoti Ellips kondicionierių?
Ellips kondicionierių prieš naudojimą suplakite. Nedidelį kiekį užpurškite ant drėgnų / sausų plaukų ar į delną ir modeliuokite šukuoseną pagal poreikį. Nuplauti nereikia.
Kaip išsirinkti tinkamą produktą?
Kad tiksliau pasirinktumėte, mes paruošėme testą apie plaukus. Užtruksite visai neilgai, o atsakiusi į 7 svarbiausius klausimus iš karto sulauksite rekomendacijos, kurie Ellips produktai jūsų plaukams tinka. Testas yra čia: www.ellips.lt/testas
Ar Ellips tepamų vitaminų plaukams sudėtyje yra sulfatų, parabenų, alkoholio, genetiškai modifikuotų organizmų (GMO)?
Ne, nėra.
Ką daryti, jei ELLIPS kapsulė sukietėjo?
ELLIPS kapsulės yra draugiškos aplinkai, nes jų apvalkalas pagamintas iš natūralių, organiškai suyrančių medžiagų. Todėl priklausomai nuo temperatūros ir drėgmės – gali sukietėti arba suminkštėti. Dažnu atveju šaltuoju metų laiku kapsulės būna kietėsnės nei šiltuoju periodu. Rekomenduojam kapsules laikyti šiltesnėje vietoje (pvz., vonios kambaryje) arba prieš naudojimą palaikyti šiltuose delnuose, taip jos suminkštės. Jeigu kapsulės galiuko nepavyksta nutraukti pirštais, nukirpkite kosmetinėmis žirklutėmis.
Ar tepamuose vitaminuose plaukams yra silikonų?
Taip, tačiau remiantis EK (Europos Komisijos) duomenimis visi produktuose naudojami ingredientai yra saugūs. Didelės molekulinės masės junginiai pro odą negali prasiskverbti, todėl kenksmingų savybių neturi. Jie kondicionuoja plaukus, palengvina jų šukavimą, apsaugo nuo karščio, suteikia plaukams žvilgesio bei švelnu. Daugiau informacijos >>
Kuriam laikui užtenka Ellips Tepamų vitaminų plaukams pakuotės?
Kadangi tai yra kasdienio naudojimo plaukų stiprinimo priemonė, todėl naudoti rekomenduojama po kiekvieno plaukų plovimo. Įprastai 50 kapsulių indelio užtenka ~3 mėnesiams, o 6 kapsulių plokštelės ~2 savaitėms.
Kokiais būdais galiu atsiskaityti?
Atsiskaityti už prekes galite 5 skirtingais apmokėjimo būdais: per elektroninę bankininkystę, mokėjimo kortelėmis, Transfer Go, Pay Pal, ir grynais pinigais ir mokėjimo kortelėmis, jeigu pristatymas pasirinktas per DPD kurjerį.
Kada bus nuskaičiuojami pinigai nuo mano sąskaitos?
Pinigai nuo jūsų asmeninės sąskaitos yra nuskaičiuojami priklausomai nuo šioje parduotuvėje pasirinkto apmokėjimo būdo. Pvz., pasirinkite dažniausiai naudojamą mokėjimo per el.bankininkystę būdą (banko pastato ikona), pasirinkite norimą banką ir prisijunkite įprastu būdu. Sistema jau bus suformavusi mokėjimą už jūsų prekes. Tam, kad užsakymas būtų pradėtas vykdyti, patvirtinkite ir atlikite mokėjimą už pasirinktas prekes. Atlikus šiuos žingsnius, pinigai nuo jūsų sąskaitos bus nuskaičiuojami tiesiogiai tuo pat metu.
Ką daryti jeigu nepavyksta apmokėti?
Jei mokėjimas atmetamas arba nėra apdorojamas, pabandykite apmokėti už prekes naudojant kitą mokėjimo būdą.
Jeigu atlikus šiuos veiksmus apmokėti vis tiek negalite, rekomenduojame susisiekti su savo finansine institucija (pvz. banku) ir pasiteirauti, ar jai žinoma operacijos atšaukimo priežastis. Tai gali būti dėl to, kad yra nustatyti konkretūs apribojimai, dėl kurių operacija gali būti atšaukta.
Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip, išrašome.
Kokios pristatymo galimybės yra ir kokie yra pristatymo mokesčiai?
Pristatymo būdai priklauso nuo pristatymo adreso. Patvirtinant pirkimą, parodysime Jums galimus pristatymo būdus ir kainą. Plačiau apie pristatymą.
Ar galiu išsiųsti keliais adresais?
Taip, galite. Tereikia pildant kontaktinius duomenis krepšelyje (prieš sumokant už prekes), pažymėti laukelį „Siųsti kitu adresu“.
Kaip galiu sekti savo užsakymą?
El. paštu gausite pranešimą apie savo užsakymo būseną.
Taip pat el. laiške rasite siuntos sekimo kodą siuntos kelionei sekti, todėl galėsite tiksliai žinoti savo siuntos buvimo vietą.
Ar siunčiate prekes į užsienį?
Užsakymus siunčiame į visas pasaulio šalis. Plačiau apie pristatymą.
Kada galiu tikėtis savo užsakymo pristatymo?
Užsakius ir apmokėjus iki 13:00 val., prekes paruošiame ir išsiunčiame tą pačią dieną (tik darbo dienomis).
Įprastai siuntas Lietuvoje pristatome per 1-3 d.d. (akcijų metu iki 5 d.d.).
Pristatymo terminas į užsienio šalis priklauso nuo regiono.
Daugiau informacijos apie siuntas į užsienio šalis.
Kokia jūsų grąžinimo politika? Kiek dienų turiu grąžinti prekę?
Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Plačiau apie prekių gražinimą.
Kaip aš galiu grąžinti prekę?
Detali informacija kaip ir kokias prekes gali grąžinti.
Kaip greitai pinigai bus grąžinti už mano užsakymą, kai jį grąžinsiu?
Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 7 darbo dienas, nuo to momento, kai gausime siuntą. Gavę netikusią prekę ar prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į banko sąskaitą arba debetinę kortelę, iš kurios apmokėjote.
Ar gali būti grąžinami pristatymo mokesčiai?
Ne. Kokybiškų grąžinamų/keičiamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Ar galiu vieną prekę pakeisti kita?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per PayPal arba TransferGo, tačiau apmokėjimo dar neatlikote.
Norėdami keisti savo užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@ellips.lt
Kitu atveju jei norite prekes pakeisti per elektroninę parduotuvę www.ellips.lt, jums reikės taikyti prekių grąžinimo procedūrą, t.y. gavus siuntą grąžinti mums prekes ir pateikti naują užsakymą.
Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kur siųsti grąžinamą prekę?
Prekes galite grąžinti siunčiant jas per „Omniva“, „DPD“, „Lietuvos paštą“ ar kurjerių tarnybą nurodytais adresais. Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kaip panaudoti nuolaidos kodą?
Jeigu turite galiojantį nuolaidos kodą, juo galite pasinaudoti atsiskaitymo už prekes metu, esant savo pirkinių krepšelyje.
Nuolaidos kodą įveskite į laukelį „Nuolaidos kodas“ ir spauskite „Pritaikyti“.
Sistema automatiškai atnaujins užsakymo sumą.
Ar galiu panaudoti kelis nuolaidos kodus vienu apsipirkimo metu?
Ne, nuolaidos kodas negali būti naudojamas kartu su kitais nuolaidos kodais tame pačiame užsakyme. Vieno užsakymo metu gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą.
Kaip susisiekti?
Jeigu nerandate atsakymų į savo klausimus, susisiekite:
El. paštu: pagalba@ellips.lt
UAB „AIRSA”
Įmonės kodas 305212939
PVM kodas LT100012733312
A/s nr. LT887300010159507697 AB „Swedbank”
Apie Ellips.lt
Ellips.lt – tai interneto svetaine, kurioje gali įsigyti produktų plaukams.
Manome, kad visi – esame nuostabūs iš prigimties. O plaukams per visą istoriją buvo teikiamas reikšmingas vaidmuo: jie siejami su jaunatviškumu ir grožiu moterims, vyriškumu vyrams, tad pavargę, nusilpę, lūžinėjantys plaukai gali ne tik kalbėti apie organizmo pavargimą ar ligą, bet taip pat nervinti dėl priežiūros ar išvaizdos.
Mums patiems plaukų sveikatos ir grožio tema yra įdomi ir svarbi. Esame sukaupę nemažai žinių ir mielai dalinamės jomis su jumis.
Būtinai mums parašykite, kaip jums sekasi naudoti ellips.lt produktus.
Kaip pirkti šioje parduotuvėje?
1. Išsirinkite tinkančią prekę;
2. Pasirinkite prekės talpą;
3. Paspauskite mygtuką „Į krepšelį“. Pamatysite žinutę, kad prekė įdėta į krepšelį;
4. Peržiūrėkite krepšelį. Jeigu jame jau yra viskas, ko reikia, pasirinkite būdą, kuriuo jums prekes pristatysime;
5. Pasirinkus, spauskite mygtuką „Tęsti atsiskaitymą“;
6. Užsiregistruokite suvesdami savo duomenis;
7. Patvirtinkite užsakymą spausdami mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Pasirinkite mokėjimo būdą. Sumokėkite tuo būdu.
Viskas – palaukite šiek tiek ir prekes mes atsiųsime!
Ar galiu keisti arba atšaukti savo užsakymą?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti arba atšaukti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per „PayPal“ arba „TransferGo“, tačiau apmokėjimo dar neatlikote. Norėdami atšaukti užsakymą, jeigu pasirinkote kitą mokėjimo būdą, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@ellips.lt
Kam reikia turėti paskyrą ellips.lt parduotuvėje?
Paskyrą turėti yra ne tik patogu, bet ir sutaupo laiką. Pavyzdžiui, turėdami paskyrą galite išsaugoti pristatymo adresą ir sąskaitos-faktūros duomenis. Tokiu atveju, kito apsipirkimo metu jums nebereikės dar kartą vesti visos informacijos. Be to, paskyroje galite matyti savo užsakymų istoriją. Norėtumėt susikurti paskyrą?
Ar galiu apsipirkti be asmeninės paskyros?
Taip, galite. Norėdami pirkti be registracijos, tiesiog užpildykite pirkimui skirtus duomenis. Gal visgi verta turėti paskyrą ir kitą kartą sutaupyti šiek tiek laiko? Prisijunkite, jeigu apsisprendėte: https://ellips.lt/paskyra/
Kiek pakuočių daugiausiai galiu nusipirkti tos pačios prekės?
Elektroninėje parduotuvėje www.ellips.lt įsigijamų prekių kiekis negali viršyti daugiau negu 10 vnt. tos pačios prekės. Jeigu jūs norite pirkti daugiau – susisiekite info@ellips.lt
Ką daryti, jeigu nėra mano trokštamos prekės?
Jeigu prekės šiuo metu nėra, įveskite savo el. pašto adresą, kurio laukelį rasite šalia dominančios prekės. Kai tik prekę turėsime, atsiųsime jums el. laišką!
Ką daryti, jeigu paskyroje nurodyti neteisingi duomenys?
Jeigu paskyroje yra klaidų arba duomenys pasikeitė ir jūs negalite jų pakeisti, kreipkitės į pagalba@ellips.lt. Mes labai rimtai žiūrime į asmens duomenų saugumą, todėl tokius atvejus vertiname kiekvieną atskirai.
Kaip užtikrinama Ellips tepamų vitaminų plaukams kokybė?
Visi Ellips produktai yra sertifikuoti tarptautiniu Halal kokybės užtikrinimo standartu. Savo sudėtyje produktai neturi alkoholio, nėra bandoma su gyvūnai, produkcija yra vegetariška ir veganiška (išskyrus Hair Vitality, kuriuose yra medaus), o ją gaminant nenaudojama genetiškai modifikuotų organizamų (GMO). Gyvūninės medžiagos, kurių dažnai reikia gaminiui „surišti“, Ellips produktuose yra pakeičiamos augalinės kilmės ingredientais. Produktuose nėra šiurkščių konservantų, nėra parabenų. Produkcijos gamintojas išsiskiria itin pažangiomis gamybos technologijomis, aukštu produktų kokybės lygiu ir sveikatą tausojančia sudėtimi (GMP, HALAL, SAP, ISO:22716, ISO:22001, ISO/IEC:27001, ISO:14001, ISO:9001).
Ar Ellips tepami vitaminai plaukams yra saugūs naudoti nėščiosioms ir/ar žindančioms moterims? Ar saugūs naudoti vaikams?
Nors produktai nėra specialiai skirti naudoti nėščiosioms ar vaikams, tačiau pagal kosmetikos reglamentą nei vienas produktas nėra draudžiamas naudoti nėščiosioms bei vaikams.
Kaip naudoti Ellips vitaminus?
Kapsulės turinį išpilkite ir paskleiskite ant delno. Švelniai ištepkite išplautus, tačiau vis dar drėgnus plaukus per visą jų ilgį. Plaukų šaknų tepti nereikia. Leiskite plaukams natūraliai pradžiūti apie 10 minučių. Po to džiovinkite kaip įprastai.
Ar tepami Ellips vitaminai neriebaluoja plaukų?
97 proc. mūsų klientų teigia, kad ellips vitaminai neriebaluoja ir neapsunkina plaukų.
Ar Ellips tepamus vitaminus plaukams reikia nuskalauti vandeniu?
Ne, nereikia. Plačiau kaip naudoti: https://ellips.lt/kaip-naudoti-ellips/
Ar Ellips tepami vitaminai plaukams yra geriau įsisavinami nei geriami vitaminai?
Ellips tepami vitaminai plaukams nėra pakaitalas geriamiems vitaminams. Tai išorinio naudojimo produktas tikslingai pritaikytas tik jūsų plaukams pagal individualų plaukų tipą, suteikia išties greitą pageidaujamą efektą dėl kruopščiai subalansuotų plaukų būklę atkuriančių sertifikuotų ingredientų.
Kada naudojant Ellips tepamus vitaminus plaukams rezultatai tampa pastebimi?
Iš jūsų atsiliepimų žinome, kad dažniausiai pirmasis teigiamas efektas matomas jau po pirmosios kapsulės. Tačiau tam, kad galėtumėte visapusiškai įvertinti plaukų būklę, rekomenduojame juos naudoti po kiekvieno plaukų plovimo ~2-3 mėn.
Ar galima Ellips tepamus vitaminus plaukams naudoti skirtingų rūšių, t.y. vienus vieną dieną, kitus kitą?
Taip, tikrai galima, tačiau svarbu, kad po vieno plovimo naudotumėte tik vienos rūšies produktą. Pvz. Hair Vitality, kai jaučiate, kad plaukas tampa šiurkštus, trapesnis, suintensyvėja plaukų slinkimas. Tuo tarpu Hair Treatment/ Hair Repear, kai plaukams tenka intensyvesnis dažymo krūvis, karščio prietaisų naudojimas ir pan. Gyvenimo ritmas kartais būna nepastovus, kinta, todėl skirtingų tepamų vitaminų naudojimas po kiekvieno plovimo yra logiškas. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad siekiant maksimalaus rezultato konkrečiu tikslu, pvz. plaukų galiukų skilinėjimo problema, reikėtų ~2 mėn. naudoti tą patį produktą.
Ar galima Ellips tepamus vitaminus plaukams naudoti kartu su plaukų aliejumi?
Galima, tačiau dažnai mūsų klientai pastebi, kad naudojant Ellips tepamus vitaminus plaukams nebėra poreikio naudoti plaukų aliejaus.
Kuo Ellips tepami vitaminai skiriasi nuo įprasto aliejaus plaukams?
Ellips tepami vitaminai plaukams nuo įprasto aliejaus plaukams pirmiausia skiriasi savo sudėtimi, lengva kosistencija, o svarbiausia neriebaluoja ir neapsunkina plaukų. Jūsų patogumui Ellips specialiai suskirstyti taip, kad būtų patogu naudoti neperdozuojant – viena kapsulė vienam kartui.
Ar Ellips sudėtyje yra pagrindinių maisto alergenų?
Ellips formulėje nėra tokių maisto alergenų kaip kiaušiniai, vėžiagyvių kiautai, lazdyno riešutai. Tačiau visuose Ellips tepamuose vitaminuose plaukams yra sojos, todėl sojai alergiški žmonės turėtų vengti šių produktų.
Ellips Hair Vitality sudėtyje yra medaus, ELLIPS Milkshake nenuplaunamame kondicionieriuje plaukams yra pieno ir kviečių baltymų, todėl šiems ingredientams alergiški žmonės taip pat turėtų vengti šių produkto dėl galimų alergijų.
Jeigu pastebėjote bet kokių alerginių reakcijų ir/arba šalutinių poveikių, nutraukite Ellips vartojimą ir dėl tolimesnių nurodymų, kreipkitės į gydytoją arba sveikatos priežiūros specialistą.
Ar Ellips produktuose yra glitimo (gliuteno)?
Visuose Ellips produktuose nėra ingredientų iš grūdinių produktų, todėl juose nėra ir glitimo.
Išskyrus Ellips Milkshake nenuplaunamą kondicionierių, kuriame yra kviečių baltymų.
Kaip naudoti Ellips kaukę plaukams?
Ellips plaukų kaukės nedidelį kiekį tolygiai paskirstykite ant išplautų, bet vis dar drėgnų plaukų per visą jų ilgį, švelniai įtrinkite. Laikykite 1-2 minutes ir išskalaukite. Rekomenduojama naudoti 1 kartą į savaitę.
Kaip naudoti Ellips kondicionierių?
Ellips kondicionierių prieš naudojimą suplakite. Nedidelį kiekį užpurškite ant drėgnų / sausų plaukų ar į delną ir modeliuokite šukuoseną pagal poreikį. Nuplauti nereikia.
Kaip išsirinkti tinkamą produktą?
Kad tiksliau pasirinktumėte, mes paruošėme testą apie plaukus. Užtruksite visai neilgai, o atsakiusi į 7 svarbiausius klausimus iš karto sulauksite rekomendacijos, kurie Ellips produktai jūsų plaukams tinka. Testas yra čia: www.ellips.lt/testas
Ar Ellips tepamų vitaminų plaukams sudėtyje yra sulfatų, parabenų, alkoholio, genetiškai modifikuotų organizmų (GMO)?
Ne, nėra.
Ką daryti, jei ELLIPS kapsulė sukietėjo?
ELLIPS kapsulės yra draugiškos aplinkai, nes jų apvalkalas pagamintas iš natūralių, organiškai suyrančių medžiagų. Todėl priklausomai nuo temperatūros ir drėgmės – gali sukietėti arba suminkštėti. Dažnu atveju šaltuoju metų laiku kapsulės būna kietėsnės nei šiltuoju periodu. Rekomenduojam kapsules laikyti šiltesnėje vietoje (pvz., vonios kambaryje) arba prieš naudojimą palaikyti šiltuose delnuose, taip jos suminkštės. Jeigu kapsulės galiuko nepavyksta nutraukti pirštais, nukirpkite kosmetinėmis žirklutėmis.
Ar tepamuose vitaminuose plaukams yra silikonų?
Taip, tačiau remiantis EK (Europos Komisijos) duomenimis visi produktuose naudojami ingredientai yra saugūs. Didelės molekulinės masės junginiai pro odą negali prasiskverbti, todėl kenksmingų savybių neturi. Jie kondicionuoja plaukus, palengvina jų šukavimą, apsaugo nuo karščio, suteikia plaukams žvilgesio bei švelnu. Daugiau informacijos >>
Kuriam laikui užtenka Ellips Tepamų vitaminų plaukams pakuotės?
Kadangi tai yra kasdienio naudojimo plaukų stiprinimo priemonė, todėl naudoti rekomenduojama po kiekvieno plaukų plovimo. Įprastai 50 kapsulių indelio užtenka ~3 mėnesiams, o 6 kapsulių plokštelės ~2 savaitėms.
Kokiais būdais galiu atsiskaityti?
Atsiskaityti už prekes galite 5 skirtingais apmokėjimo būdais: per elektroninę bankininkystę, mokėjimo kortelėmis, Transfer Go, Pay Pal, ir grynais pinigais ir mokėjimo kortelėmis, jeigu pristatymas pasirinktas per DPD kurjerį.
Kada bus nuskaičiuojami pinigai nuo mano sąskaitos?
Pinigai nuo jūsų asmeninės sąskaitos yra nuskaičiuojami priklausomai nuo šioje parduotuvėje pasirinkto apmokėjimo būdo. Pvz., pasirinkite dažniausiai naudojamą mokėjimo per el.bankininkystę būdą (banko pastato ikona), pasirinkite norimą banką ir prisijunkite įprastu būdu. Sistema jau bus suformavusi mokėjimą už jūsų prekes. Tam, kad užsakymas būtų pradėtas vykdyti, patvirtinkite ir atlikite mokėjimą už pasirinktas prekes. Atlikus šiuos žingsnius, pinigai nuo jūsų sąskaitos bus nuskaičiuojami tiesiogiai tuo pat metu.
Ką daryti jeigu nepavyksta apmokėti?
Jei mokėjimas atmetamas arba nėra apdorojamas, pabandykite apmokėti už prekes naudojant kitą mokėjimo būdą.
Jeigu atlikus šiuos veiksmus apmokėti vis tiek negalite, rekomenduojame susisiekti su savo finansine institucija (pvz. banku) ir pasiteirauti, ar jai žinoma operacijos atšaukimo priežastis. Tai gali būti dėl to, kad yra nustatyti konkretūs apribojimai, dėl kurių operacija gali būti atšaukta.
Ar išrašote sąskaitas faktūras?
Taip, išrašome.
Kokios pristatymo galimybės yra ir kokie yra pristatymo mokesčiai?
Pristatymo būdai priklauso nuo pristatymo adreso. Patvirtinant pirkimą, parodysime Jums galimus pristatymo būdus ir kainą. Plačiau apie pristatymą.
Ar galiu išsiųsti keliais adresais?
Taip, galite. Tereikia pildant kontaktinius duomenis krepšelyje (prieš sumokant už prekes), pažymėti laukelį „Siųsti kitu adresu“.
Kaip galiu sekti savo užsakymą?
El. paštu gausite pranešimą apie savo užsakymo būseną.
Taip pat el. laiške rasite siuntos sekimo kodą siuntos kelionei sekti, todėl galėsite tiksliai žinoti savo siuntos buvimo vietą.
Ar siunčiate prekes į užsienį?
Užsakymus siunčiame į visas pasaulio šalis. Plačiau apie pristatymą.
Kada galiu tikėtis savo užsakymo pristatymo?
Užsakius ir apmokėjus iki 13:00 val., prekes paruošiame ir išsiunčiame tą pačią dieną (tik darbo dienomis).
Įprastai siuntas Lietuvoje pristatome per 1-3 d.d. (akcijų metu iki 5 d.d.).
Pristatymo terminas į užsienio šalis priklauso nuo regiono.
Daugiau informacijos apie siuntas į užsienio šalis.
Kokia jūsų grąžinimo politika? Kiek dienų turiu grąžinti prekę?
Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Plačiau apie prekių gražinimą.
Kaip aš galiu grąžinti prekę?
Detali informacija kaip ir kokias prekes gali grąžinti.
Kaip greitai pinigai bus grąžinti už mano užsakymą, kai jį grąžinsiu?
Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 7 darbo dienas, nuo to momento, kai gausime siuntą. Gavę netikusią prekę ar prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į banko sąskaitą arba debetinę kortelę, iš kurios apmokėjote.
Ar gali būti grąžinami pristatymo mokesčiai?
Ne. Kokybiškų grąžinamų/keičiamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
Ar galiu vieną prekę pakeisti kita?
Jūsų užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti galite tik tuo atveju, jei pasirinkote apmokėjimo būdą per PayPal arba TransferGo, tačiau apmokėjimo dar neatlikote.
Norėdami keisti savo užsakymą, susisiekite su mumis el. paštu info@ellips.lt
Kitu atveju jei norite prekes pakeisti per elektroninę parduotuvę www.ellips.lt, jums reikės taikyti prekių grąžinimo procedūrą, t.y. gavus siuntą grąžinti mums prekes ir pateikti naują užsakymą.
Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kur siųsti grąžinamą prekę?
Prekes galite grąžinti siunčiant jas per „Omniva“, „DPD“, „Lietuvos paštą“ ar kurjerių tarnybą nurodytais adresais. Plačiau apie prekių grąžinimą.
Kaip panaudoti nuolaidos kodą?
Jeigu turite galiojantį nuolaidos kodą, juo galite pasinaudoti atsiskaitymo už prekes metu, esant savo pirkinių krepšelyje.
Nuolaidos kodą įveskite į laukelį „Nuolaidos kodas“ ir spauskite „Pritaikyti“.
Sistema automatiškai atnaujins užsakymo sumą.
Ar galiu panaudoti kelis nuolaidos kodus vienu apsipirkimo metu?
Ne, nuolaidos kodas negali būti naudojamas kartu su kitais nuolaidos kodais tame pačiame užsakyme. Vieno užsakymo metu gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą.
Kaip susisiekti?
Jeigu nerandate atsakymų į savo klausimus, susisiekite:
El. paštu: pagalba@ellips.lt
UAB „AIRSA”
Įmonės kodas 305212939
PVM kodas LT100012733312
A/s nr. LT887300010159507697 AB „Swedbank”