Kaip COVID-19 paveiks mano užsakymą?

Atsižvelgdami į situaciją dėl COVID-19 bei saugodami visų sveikatą, stebime LR SAM rekomendacijas ir imamės visų saugumo priemonių, kad tavo apsipirkimas būtų saugus ir atitiktų visus saugumo reikalavimus. Šiuo laikotarpiu gali būti taikomos laikinos siuntų pristatymo taisyklės, kad galėtume užtikrinti saugesnę aplinką klientui ir kurjeriui siuntinių pristatymo metu, tokios kaip: apmokėjimas nesinaudojant grynaisiais pinigais (tik kreditine ar debetine kortelėmis ir t.t.) pristatymo metu, siuntos pristatymas iki durų be parašo – vietoje parašo naudojant kitus DPD kurjerių tarnybos nurodytus tapatybės patvirtinimo metodus.

Daugiau informacijos apie pristatymą perkant interneto svetainėje www.ellips.lt sužinokite čia

Daugiau informacijos apie pristatymą naudojantis DPD kurjerių tarnybos paslaugomis gali rasti čia

Esant dideliam siuntų srautui ir apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntų pristatymas Lietuvoje gali vėluoti iki 5 dienų, o užsienio siuntos gali vėluoti ir ilgiau. Daugiau informacijos apie siuntas į užsienį skaitykite čia.

Kaip pirkti šioje parduotuvėje?

Išsirink tinkančią prekę.

Pasirink prekės talpą.

Paspausk mygtuką „Į krepšelį“. Pamatysi žinutę, kad prekė įdėta į krepšelį.

Peržiūrėk krepšelį. Jeigu jame jau yra viskas, ko reikia, pasirink būdą, kuriuo tau prekes pristatysime.

Pasirinkus, spausk mygtuką „Tęsti atsiskaitymą“.

Užsiregistruok suvesdama savo duomenis.

Patvirtink užsakymą spausdama mygtuką „Patvirtinti užsakymą“. Pasirink mokėjimo būdą. Sumokėk tuo būdu.

Viskas – palauk šiek tiek ir prekes mes atsiųsime! 🌸

Ar galiu keisti arba atšaukti savo užsakymą?

Tavo užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti arba atšaukti gali tik tuo atveju, jei pasirinkai apmokėjimo būdą per „PayPal“ arba „TransferGo“, tačiau apmokėjimo dar neatlikai. Norėdama atšaukti užsakymą, jeigu pasirinkai kitą mokėjimo būdą, susisiek su mumis el. paštu pagalba@ellips.lt

Kam reikia turėti paskyrą ellips.lt parduotuvėje?

Paskyrą turėti patogu ir taupo laiką. Pavyzdžiui, turėdama paskyrą gali išsaugoti pristatymo adresą ir sąskaitos-faktūros duomenis. Tokiu atveju, kito apsipirkimo metu tau nebereikės dar kartą vesti visos informacijos. Be to, paskyroje gali matyti savo užsakymų istoriją. Norėtum susikurti paskyrą?

Ar galiu apsipirkti be asmeninės paskyros?

Taip, gali. Norėdama pirkti be registracijos, tiesiog užpildyk pirkimui skirtus duomenis. Gal visgi verta turėti paskyrą ir kitą kartą sutaupyti šiek tiek laiko? Prisijunk, jeigu apsisprendei: https://ellips.lt/paskyra/

Kiek pakuočių daugiausiai galiu nusipirkti tos pačios prekės?

Elektroninėje parduotuvėje www.ellips.lt įsigijamų prekių kiekis negali viršyti daugiau negu 10 vnt. tos pačios prekės. Jeigu tu nori pirkti daugiau – susisiek info@ellips.lt

Ką daryti, jeigu nėra mano trokštamos prekės?

Jeigu prekės šiuo metu nėra, įvesk savo el. pašto adresą, kurio laukelį rasi šalia dominančios prekės. Kai tik prekę turėsime, atsiųsime tau el. laišką!

Ką daryti, jeigu paskyroje nurodyti neteisingi duomenys?

Jeigu paskyroje yra klaidų arba duomenys pasikeitė ir tu negali jų pakeisti, kreipkitės į pagalba@ellips.lt. Mes labai rimtai žiūrime į asmens duomenų saugumą, todėl tokius atvejus vertiname kiekvieną atskirai.

Kaip užtikrinama Ellips tepamų vitaminų plaukams kokybė?

Visi Ellips produktai yra sertifikuoti tarptautiniu Halal kokybės užtikrinimo standartu. Savo sudėtyje produktai neturi alkoholio, nėra bandoma su gyvūnai, produkcija yra vegetariška ir veganiška (išskyrus Hair Vitality, kuriuose yra medaus), o ją gaminant nenaudojama genetiškai modifikuotų organizamų (GMO). Gyvūninės medžiagos, kurių dažnai reikia gaminiui „surišti“, Ellips produktuose yra pakeičiamos augalinės kilmės ingredientais. Produktuose nėra šiurkščių konservantų, nėra parabenų. Produkcijos gamintojas išsiskiria itin pažangiomis gamybos technologijomis, aukštu produktų kokybės lygiu ir sveikatą tausojančia sudėtimi (GMP, HALAL, SAP, ISO:22716, ISO:22001, ISO/IEC:27001, ISO:14001, ISO:9001).

Ar Ellips tepami vitaminai plaukams yra saugūs naudoti nėščiosioms ir/ar žindančioms moterims? Ar saugūs naudoti vaikams?

Nors produktai nėra specialiai skirti naudoti nėščiosioms ar vaikams, tačiau pagal kosmetikos reglamentą nei vienas produktas nėra draudžiamas naudoti nėščiosioms bei vaikams.

Kaip naudoti Ellips vitaminus?

Kapsulės turinį išpilk ir paskleisk ant delno. Švelniai ištepk išplautus, tačiau vis dar drėgnus plaukus per visą jų ilgį. Plaukų šaknų tepti nereikia. Leisk plaukams natūraliai pradžiūti apie 10 minučių. Po to džiovink kaip įprastai.

Ar tepami Ellips vitaminai neriebaluoja plaukų?

97 proc. mūsų klientų teigia, kad ellips vitaminai neriebaluoja ir neapsunkina plaukų.

Ar Ellips tepamus vitaminus plaukams reikia nuskalauti vandeniu?

Ne, nereikia. Plačiau kaip naudoti: https://ellips.lt/kaip-naudoti-ellips/

Ar Ellips tepami vitaminai plaukams yra geriau įsisavinami nei geriami vitaminai?

Ellips tepami vitaminai plaukams nėra pakaitalas geriamiems vitaminams. Tai išorinio naudojimo produktas tikslingai pritaikytas tik tavo plaukams pagal individualų plaukų tipą, suteikia išties greitą pageidaujamą efektą dėl kruopščiai subalansuotų plaukų būklę atkuriančių sertifikuotų ingredientų.

Kada naudojant Ellips tepamus vitaminus plaukams rezultatai tampa pastebimi?

Iš jūsų atsiliepimų žinome, kad dažniausiai pirmasis teigiamas efektas matomas jau po pirmosios kapsulės. Tačiau tam, kad galėtumėte visapusiškai įvertinti plaukų būklę, rekomenduojame juos naudoti po kiekvieno plaukų plovimo ~2-3 mėn.

Ar galima Ellips tepamus vitaminus plaukams naudoti skirtingų rūšių, t.y. vienus vieną dieną, kitus kitą?

Taip, tikrai galima, tačiau svarbu, kad po vieno plovimo naudotumėte tik vienos rūšies produktą. Pvz. Hair Vitality, kai jaučiate, kad plaukas tampa šiurkštus, trapesnis, suintensyvėja plaukų slinkimas. Tuo tarpu Hair Treatment/ Hair Repear, kai plaukams tenka intensyvesnis dažymo krūvis, karščio prietaisų naudojimas ir pan. Gyvenimo ritmas kartais būna nepastovus, kinta, todėl skirtingų tepamų vitaminų naudojimas po kiekvieno plovimo yra logiškas. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį, kad siekiant maksimalaus rezultato konkrečiu tikslu, pvz. plaukų galiukų skilinėjimo problema, reikėtų ~2 mėn. naudoti tą patį produktą.

Ar galima Ellips tepamus vitaminus plaukams naudoti kartu su plaukų aliejumi?

Galima, tačiau dažnai mūsų klientai pastebi, kad naudojant Ellips tepamus vitaminus plaukams nebėra poreikio naudoti plaukų aliejaus.

Kuo Ellips tepami vitaminai skiriasi nuo įprasto aliejaus plaukams?

Ellips tepami vitaminai plaukams nuo įprasto aliejaus plaukams pirmiausia skiriasi savo sudėtimi, lengva kosistencija, o svarbiausia neriebaluoja ir neapsunkina plaukų. Jūsų patogumui Ellips specialiai suskirstyti taip, kad būtų patogu naudoti neperdozuojant – viena kapsulė vienam kartui.

Ar Ellips sudėtyje yra pagrindinių maisto alergenų?

Ellips formulėje nėra tokių maisto alergenų kaip kiaušiniai, vėžiagyvių kiautai, lazdyno riešutai. Tačiau visuose Ellips tepamuose vitaminuose plaukams yra sojos, todėl sojai alergiški žmonės turėtų vengti šių produktų.

Ellips Hair Vitality sudėtyje yra medaus, ELLIPS Milkshake nenuplaunamame kondicionieriuje plaukams yra pieno ir kviečių baltymų, todėl šiems ingredientams alergiški žmonės taip pat turėtų vengti šių produkto dėl galimų alergijų.

Jeigu pastebėjote bet kokių alerginių reakcijų ir/arba šalutinių poveikių, nutraukite Ellips vartojimą ir dėl tolimesnių nurodymų, kreipkitės į gydytoją arba sveikatos priežiūros specialistą.

Ar Ellips produktuose yra glitimo (gliuteno)?

Visuose Ellips produktuose nėra ingredientų iš grūdinių produktų, todėl juose nėra ir glitimo.

Išskyrus Ellips Milkshake nenuplaunamą kondicionierių, kuriame yra kviečių baltymų.

Kaip naudoti Ellips kaukę plaukams?

Ellips plaukų kaukės nedidelį kiekį tolygiai paskirstyk ant išplautų, bet vis dar drėgnų plaukų per visą jų ilgį, švelniai įtrink. Laikyk 1-2 minutes ir išskalauk. Rekomenduojama naudoti 1 kartą į savaitę.

Kaip naudoti Ellips kondicionierių?

Ellips kondicionierių prieš naudojimą suplak. Nedidelį kiekį užpuršk ant drėgnų / sausų plaukų ar į delną ir modeliuok šukuoseną pagal poreikį. Nuplauti nereikia.

Kaip išsirinkti tinkamą produktą?

Kad tiksliau pasirinktumei, mes paruošėme testą apie plaukus. Užtruksi visai neilgai, o atsakiusi į 7 svarbiausius klausimus iš karto sulauksi rekomendacijos, kurie Ellips produktai tavo plaukams tinka. Testas yra čia: www.elllips.lt/testas

Ar Ellips tepamų vitaminų plaukams sudėtyje yra sulfatų, parabenų, alkoholio, genetiškai modifikuotų organizmų (GMO)?

Ne, nėra.

Ką daryti, jei ELLIPS kapsulė sukietėjo?

ELLIPS kapsulės yra draugiškos aplinkai, nes jų apvalkalas pagamintas iš natūralių, organiškai suyrančių medžiagų. Todėl priklausomai nuo temperatūros ir drėgmės – gali sukietėti arba suminkštėti. Dažnu atveju šaltuoju metų laiku kapsulės būna kietėsnės nei šiltuoju periodu. Rekomenduojam kapsules laikyti šiltesnėje vietoje (pvz., vonios kambaryje) arba prieš naudojimą palaikyti šiltuose delnuose, taip jos suminkštės. Jeigu kapsulės galiuko nepavyksta nutraukti pirštais, nukirpk kosmetinėmis žirklutėmis.

Ar tepamuose vitaminuose plaukams yra silikonų?

Taip, tačiau remiantis EK (Europos Komisijos) duomenimis visi produktuose naudojami ingredientai yra saugūs. Didelės molekulinės masės junginiai pro odą negali prasiskverbti, todėl kenksmingų savybių neturi. Jie kondicionuoja plaukus, palengvina jų šukavimą, apsaugo nuo karščio, suteikia plaukams žvilgesio bei švelnu. Daugiau informacijos >>

Kuriam laikui užtenka Ellips Tepamų vitaminų plaukams pakuotės?

Kadangi tai yra kasdienio naudojimo plaukų stiprinimo priemonė, todėl naudoti rekomenduojama po kiekvieno plaukų plovimo. Įprastai 50 kapsulių indelio užtenka ~3 mėnesiams, o 6 kapsulių plokštelės ~2 savaitėms.

Kokiais būdais galiu atsiskaityti?

Atsiskaityti už prekes gali 4 skirtingais apmokėjimo būdais: per elektroninę bankininkystę, Transfer Go, Pay Pal, ir grynais pinigais ir mokėjimo kortelėmis, jeigu pristatymas pasirinktas per DPD kurjerį. Kol kas parduotuvėje debetinėmis ir kreditinėmis kortelėmis atsiskaityti negalima.

Kada bus nuskaičiuojami pinigai nuo mano sąskaitos?

Pinigai nuo tavo asmeninės sąskaitos yra nuskaičiuojami priklausomai nuo šioje parduotuvėje pasirinkto apmokėjimo būdo. Pvz., pasirink dažniausiai naudojamą mokėjimo per el.bankininkystę būdą (banko pastato ikona), pasirink norimą banką ir prisijunk įprastu būdu. Sistema jau bus suformavusi mokėjimą už tavo prekes. Tam, kad užsakymas būtų pradėtas vykdyti, patvirtink ir atlik mokėjimą už pasirinktas prekes. Atlikus šiuos žingsnius, pinigai nuo tavo sąskaitos bus nuskaičiuojami tiesiogiai tuo pat metu.

Ką daryti jeigu nepavyksta apmokėti?

Jei mokėjimas atmetamas arba nėra apdorojamas, pabandyk atlikti apmokėti už prekes naudojant kitą mokėjimo būdą.

Jeigu atlikus šiuos veiksmus apmokėti vis tiek negali, rekomenduojame susisiekti su savo finansine institucija (pvz. banku) ir pasiteirauti, ar jai žinoma operacijos atšaukimo priežastis. Tai gali būti dėl to, kad yra nustatyti konkretūs apribojimai, dėl kurių operacija gali būti atšaukta.

 

 

 

Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip, išrašome.

Kaip COVID-19 paveiks mano užsakymą siuntimą ir pristatymą?

Esant dideliam siuntų srautui ir apribotam susisiekimui su užsienio valstybėmis, siuntų pristatymas Lietuvoje gali vėluoti iki 3 dienų, o užsienio siuntos gali vėluoti ir ilgiau.

Daugiau informacijos:

Kokios pristatymo galimybės yra ir kokie yra pristatymo mokesčiai?

Pristatymo būdai priklauso nuo pristatymo adreso. Patvirtinant pirkimą, parodysime Jums galimus pristatymo būdus ir kainą. Plačiau apie pristatymą.

Ar galiu išsiųsti keliais adresais?

Taip, gali. Tereikia pildant kontaktinius duomenis krepšelyje (prieš sumokany už prekes), pažymėti laukelį „Siųsti kitu adresu“.

Kaip galiu sekti savo užsakymą?

El. paštu gausi pranešimą apie savo užsakymo būseną.

Taip pat el. laiške rasi siuntos sekimo kodą siuntos kelionei sekti, todėl galėsi tiksliai žinoti savo siuntos buvimo vietą.

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Užsakymus siunčiame į visas pasaulio šalis. Plačiau apie pristatymą.

Kada galiu tikėtis savo užsakymo pristatymo?

Užsakius ir apmokėjus iki 13:00 val., prekes paruošiame ir išsiunčiame tą pačią dieną (tik darbo dienomis).

Įprastai siuntas Lietuvoje pristatome per 1-3 d.d. (akcijų metu iki 5 d.d.).

Pristatymo terminas į užsienio šalis priklauso nuo regiono.

Daugiau informacijos apie siuntas į užsienio šalis.

Kokia jūsų grąžinimo politika? Kiek dienų turiu grąžinti prekę?

Jei prekė netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Plačiau apie prekių gražinimą.

Kaip aš galiu grąžinti prekę?

Detali informacija kaip ir kokias prekes gali grąžinti.

Kaip greitai pinigai bus grąžinti už mano užsakymą, kai jį grąžinsiu?

Mes įsipareigojame grąžinti Jums pinigus per 5 darbo dienas, nuo to momento, kai gausime siuntą. Gavę netikusią prekę ar prekes, pinigus grąžinsime pavedimu į banko sąskaitą arba debetinę kortelę, iš kurios apmokėjai.

Ar gali būti grąžinami pristatymo mokesčiai?

Ne. Kokybiškų grąžinamų/keičiamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Ar galiu vieną prekę pakeisti kita?

Tavo užsakymą pristatyti norime kaip galima greičiau. Todėl savo užsakymą keisti gali tik tuo atveju, jei pasirinkai apmokėjimo būdą per PayPal arba TransferGo, tačiau apmokėjimo dar neatlikote.

Norėdama keisti savo užsakymą, susisiek su mumis el. paštu info@ellips.lt

Kitu atveju jei norite prekes pakeisti per elektroninę parduotuvę www.ellips.lt, tau reikės taikyti prekių grąžinimo procedūrą, t.y. gavus siuntą grąžinti mums prekes ir pateikti naują užsakymą.

Plačiau apie prekių grąžinimą.

Kur siųsti grąžinamą prekę?

Prekes gali grąžinti siunčiant jas per Omniva, DPD, Lietuvos paštą ar kurjerių tarnybą nurodytais adresais. Plačiau apie prekių grąžinimą.

Kaip panaudoti nuolaidos kodą?

Jeigu turite galiojantį nuolaidos kodą, juo galite pasinaudoti atsiskaitymo už prekes metu, esant savo pirkinių krepšelyje.

Nuolaidos kodą įveskite į laukelį Nuolaidos kodas ir spauskite Pritaikyti.

Sistema automatiškai atnaujins užsakymo sumą.

Ar galiu panaudoti kelis nuolaidos kodus vienu apsipirkimo metu?

Ne, nuolaidos kodas negali būti naudojamas kartu su kitais nuolaidos kodais tame pačiame užsakyme. Vieno užsakymo metu gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą.

Kaip susisiekti?

Jeigu nerandi atsakymų į savo klausimus, susisiek:

tel.: +370 612 34567

el.paštu: info@ellips.lt

 

UAB „AIRSA”

Įmonės kodas 305212939

PVM kodas LT100012733312

A/s nr. LT887300010159507697 AB „Swedbank”

 

 

info@ellips.lt

Apie ellips.lt

Ellips.lt – tai interneto svetaine, kurioje gali įsigyti produktų plaukams.

Manome, kad visi – esame nuostabūs iš prigimties. O plaukams per visą istoriją buvo teikiamas reikšmingas vaidmuo: jie siejami su jaunatviškumu ir grožiu moterims, vyriškumu vyrams, tad pavargę, nusilpę, lūžinėjantys plaukai gali ne tik kalbėti apie organizmo pavargimą ar ligą, bet taip pat nervinti dėl priežiūros ar išvaizdos.

Mums patiems plaukų sveikatos ir grožio tema yra įdomi ir svarbi. Esame sukaupę nemažai žinių ir mielai dalinamės jomis su tavimi.

Būtinai mums parašyk, kaip tau sekasi naudoti ellips.lt produktus.